Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Doteraz som bez problémov fungoval v režime národného roamingu. V poslednom čase sa mi však telefón nedá prihlásiť do partnerskej siete.
Spolu s intenzívnym budovaním vlastných sietí a rozšírením signálu O2 pre obyvateľov Slovenska pristupujeme, tak ako sme avizovali minulý rok, k postupnému znižovaniu využívania sietí partnerských operátorov. Znižovanie prístupu do siete partnerských operátorov prebieha postupne pri priebežnom detailnom vyhodnocovaní každého kroku. Zároveň dochádza ku kontinuálnemu zvyšovaniu vlastného pokrytia a kvality siete na úroveň, kedy národný roaming postupne stráca opodstatnenie. Pokrytie vlastným 2G signálom dosiahlo v auguste 2019 vyše 99,5% a 4G signálom 97% obyvateľstva. Okrem toho využívame najmodernejšiu technológiu 4,5G na ktorej prevádzkujeme fixné pripojenie internetu na doma šíreného vzduchom na frekvencii 3,5 a 3,7 GHz. Aj pri tak vysokej miere pokrytia obyvateľstva našou sieťou sme si vedomí toho, že niektoré miesta na Slovensku nebudú mať ani v budúcnosti možnosť výberu siete každého z operátorov podnikajúcich na Slovensku.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.