Breadcrumb

RB - Kontakty new

Kontakty


Ďalšie možnosti kontaktu

Osobne
Telefonicky
Telefonicky pre firmu
Poštou

Navštívte nás v O2 Predajni

Nájdite si najbližšiu O2 Predajňu alebo predajné miesto a otváracie hodiny na prehľadnej mape predajní.

  Ak voláte z čísla O2 Ak voláte z čísla iného operátora Ak voláte z čísla O2 v roamingu
Telefónny kontakt Zákaznícka linka 949 0949 949 949 +421 949 949 989
Cena s DPH Jednorazový poplatok 0,30 € za prepojenie hovoru Aktuálny cenník operátora 0 €/min
Dostupnosť linky pre všetky požiadavky 08:00 - 20:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)

Najviac voľných operátorov máme v čase od 13:00 do 16:00.

Dostupnosť Zákazníckej linky
Dostupnosť linky pre neodkladné požiadavky Nonstop Nonstop Nonstop

  Zákazník O2 Zákazník iného operátora
Telefónny kontakt Linka technickej podpory 966 0949 949 949
Cena s DPH Jednorazový poplatok za spojenie s asistentom Zákazníckej linky 0,30 € Aktuálny cenník operátora
Dostupnosť linky 8:00 - 20:00 hod
Po-Ne
8:00 - 20:00 hod
Po-Ne
  Zákazník O2 Zákazník iného operátora
Telefónny kontakt Biznis linka 940 0940 940 940
Cena s DPH Jednorazový poplatok 0,30 € za prepojenie hovoru Aktuálny cenník operátora
Dostupnosť linky 8:00 - 20:00 hod
každý pracovný deň
8:00 - 20:00 hod
každý pracovný deň

  Zákazník O2 Zákazník iného operátora
Telefónny kontakt Linka technickej podpory 966 0949 949 966
Cena s DPH Jednorazový poplatok za spojenie s asistentom Zákazníckej linky 0,30 € Aktuálny cenník operátora
Dostupnosť linky 8:00 - 20:00 hod
Po-Ne
8:00 - 20:00 hod
Po-Ne
Sídlo firmy

O2 Slovakia, s.r.o.
Pribinova 40
811 09 Bratislava

Zákaznícke centrum

O2 Slovakia, s.r.o
Na Troskách 26
97401 Banská Bystrica


Pomoc a podpora

Využite vyššie uvedené kontakty, ak sa chcete dozvedieť o nasledovných službách:

  • Poskytovanie všeobecných informácií ohľadom produktov a služieb a ich nákupu
  • Poskytovanie informácií ohľadom prenosu telefónneho čísla
  • Poskytovanie informácií o vašej spotrebe
  • Poskytovanie ostatných informácií týkajúcich sa Vášho telefónneho čísla
  • Aktivácia SIM karty
  • Úhrada faktúry rôznymi spôsobmi
  • Poskytovanie informácií o službe Roaming
  • Nastavovanie telefónov a príslušenstva
  • Poskytovanie informácie ohľadom MMS
  • Poskytovanie informácií ohľadom dobíjania a informácie o kredite

Telefonicky si môžete nonstop vybaviť nasledovné požiadavky:

  • Nahlásenie technického problému
  • Vydanie PUK kódu
  • Vydanie bezpečnostného kódu
  • Zablokovanie SIM karty z dôvodu jej straty
Sponzoring: sponzoring@o2.sk
Informácie o spoločnosti:
Tel.: +421 2 620 20 100
Tel.: +421 2 620 20 111
Fax: +421 2 620 20 444
Email: kontakt@o2.sk

Ak plánujete verejné obstarávanie alebo tender na telekomunikačné služby, kontaktujte nás na vo@o2bs.sk.