S O2 Junior máte bláznovstvá detí pod palcom
Vďaka O2 Junior získa vaše dieťa vlastnú SIM-ku a vy jednoduchú kontrolu nad jeho spotrebou a ochranu vďaka O2 Security.
Spotreba pod kontrolou
Jednoducho nastavíte limity na dáta, telefonovanie a posielanie správ.
Donekonečna trom
Na tri zvolené telefónne čísla z akejkoľvek siete sa deti vždy dovolajú alebo pošlú správu.
O2 Security v cene
Automaticky vám aktivujeme ochranu vašich dát a získate možnosť blokovania neželaného obsahu.
Všetko spravujete v O2 aplikácii
Zaujal vás O2 Junior?
O2 Junior
K základu môžete nastaviť limit na volania a správy navyše. S nastaveným limitom je možné volať a posielať SMS/MMS aj mimo troch zvolených čísiel. Cena je 0,12 € za každú min./SMS/MMS.
online ochrany v cene
Vždy na dosah
Vďaka funkcii Donekonečna trom vie vaše dieťa volať a posielať SMS na 3 zvolené čísla z akejkoľvek siete aj po tom, ako dosiahne vami nastavený limit spotreby.
Nastavte si O2 Junior podľa seba
Vo svojej O2 aplikácii si hravo nastavíte limity, ktoré vaše dieťa nebude môcť prekročiť.
Vy rozhodnete, koľko bude môcť minúť nad rámec predplatených dát a minút.
Alebo či mu budú stačiť základné objemy.
Pridajte limity, aké vaše dieťa potrebuje
Ešte nemáte O2 Paušál bez viazanosti?
Ovládanie O2 Junior v O2 aplikácii:
O2 Security vás chráni okamžite
Služba O2 Security je automaticky aktivovaná, takže od začiatku ste chránení pred nebezpečnými webmi a neželaným obsahom. Okrem toho vám odporúčame využiť aj možnosti ochrany detí, ktoré ponúkajú samotné telefóny.
Otázky a odpovede
Podmienkou pre aktiváciu O2 Junior je aspoň jeden aktívny O2 Paušál na rovnakom fakturačnom profile. V prípade, že zákazník ešte nemá aktívny O2 Paušál, je možné zakúpiť nový O2 Paušál aj O2 Junior v jednej objednávke.
Služba "Donekonečna trom" umožňuje nastaviť až tri telefónne čísla, na ktoré dieťa môže volať a posielať SMS správy v cene základného mesačného poplatku 10 € neobmedzene. Definované telefónne čísla je možné zmeniť raz za zúčtovacie obdobie prostredníctvom O2 aplikácie.
Aby mohlo dieťa volať a posielať správy aj na iné čísla, než sú tie, ktoré sú zadefinované v rámci služby Donekonečna trom, rodič dieťaťu môže nastaviť tzv. limit spotreby. Vďaka tomu rodič určí, akú maximálnu sumu môže dieťa použiť na telefonovania a odosielanie správ, ale na konci fakturačné obdobia zaplatí len za skutočne prevolané minúty a odoslané správy. Výnimkou sú tiesňové linky, na ktoré sa dieťa dovolá vždy, keď je to potrebné. Cena za jednu minútu/SMS/MMS je 0,12 €.
Príklad: Dieťa má počas zúčtovacieho obdobia nastavený limit na 4 € a prevolá 5 minút na iné číslo ako číslo definované v rámci služby Donekonečna trom. Výsledná suma faktúry bude 10 eur a 60 centov. 10 eur základný mesačný poplatok a nadspotreba za volania vo výške 60 centov.
Zmenu limitu je možné vykonať raz za zúčtovacie obdobie. Navýšenie limitu sa prejaví okamžite, zníženie na začiatku nového zúčtovacieho obdobia.
Rovnako ako pre volania a správy je možné nastaviť aj limit na dáta. Rodič nastaví limit v prípade, ak chce dieťaťu umožniť dátovanie nad rámec základného objemu 4 GB, ktorý je súčasťou programu.
Zmenu limitu je možné vykonať raz za zúčtovacie obdobie. Navýšenie limitu sa prejaví okamžite, zníženie na začiatku nového zúčtovacieho obdobia.
Vo výslednej faktúre je zahrnutý základný mesačný poplatok a každý začatý gigabajt dát. Maximálne však do výšky nastaveného limitu. Neminuté dáta sa do ďalšieho zúčtovacieho obdobia neprenášajú.
V krajinách EÚ, v Nórsku, Lichtenštajnsku, na Islande, Gibraltári a vo Veľkej Británii (ďalej zjednodušene aj ako „EÚ“) môžete so službou EÚ roaming využívať volania, SMS a MMS ako na Slovensku. Zároveň má dieťa k dispozícii základný objem dát 4 GB, pričom bez príplatku čerpá dáta do výšky EÚ dátového limitu. Po prekročení EÚ dátového limitu bude účtovaný príplatok 0,00186 EUR/MB.
Dátovanie v zónach 2,3 a 4 je spoplatnené podľa platného cenníka.
Limit sa nedá využívať v rámci zóny 2,3 a 4.
Príplatky za prekročenie EÚ dátového limitu a poplatky v zónach 2,3 a 4 sa účtujú priamo do faktúry, mimo nastavených limitov.
V prípade, že dôjde k deaktivácii posledného O2 Paušálu na fakturačnom profile alebo k prechodu na iný program, O2 Junior sa automaticky zmení na program O2 Fér na faktúru.
O2 Junior zostáva nezmenený, ak sa O2 Paušál mení na iný O2 Paušál, napríklad z Pohodového na Bezstarostný.
Zmenu O2 Paušálu môžete vykonať cez našu webovú stránku na adrese: https://www.o2.sk/ponuka/mobilne-sluzby/zmena-volacieho-programu.
Program je možné zmeniť späť na O2 Junior, v prípade ak bude opätovne naplnená podmienka aktívneho O2 Paušálu v rámci rovnakého fakturačného profilu.
Zavoláme vám.
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
Ďakujeme vám za dôveru
Budeme vás kontaktovať v uvedenom termíne,
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
Prepáčte, niečo sa pokazilo
Prosím spojte sa s nami cez Centrum podpory.