watch esim

Vďaka smart hodinkám s eSIM môžete teraz nechať svoj mobil doma

eSIM prenesie vaše telefónne číslo do vašich smart hodiniek, takže môžete volať, posielať správy alebo počúvať hudbu priamo zo svojho zápästia. A počas prvých 3 mesiacov si môžete eSIM vyskúšať zdarma.

bubbles
Prvé 3 mesiace zadarmo
img

Bez mobilu a stále v spojení

1

Volajte a posielajte správy
aj bez telefónu

Pokojne nechajte svoj telefón doma. Smart hodinky s eSIM vám umožnia zavolať blízkym alebo im poslať správu.

2

Počúvajte hudbu alebo
dátujte priamo z hodiniek

Dáta prúdia priamo do vašich hodiniek, takže viete napríklad zdieľať svoju polohu alebo streamovať svoju obľúbenú hudbu alebo podcasty.

3

eSIM si aktivujete
z pohodlia domova

eSIM nemá fyzickú podobu, takže si ju nemusíte prísť vyzdvihnúť do predajne ani dať poslať poštou. Stačí si ju aktivovať v svojom mobile.

eSIM

Prvé 3 mesiace neplatíte

Vyskúšajte si eSIM zadarmo, a keď vám bude vyhovovať, môžete po 3 mesiacoch plynule pokračovať v jej využívaní. Cena po skončení skúšobného obdobia je 5 €/mesačne.

5 € mesačne

O2 eSIM pre Apple Watch

Nechajte svoj iPhone doma a vybehnite za športom alebo zábavou len s Apple Watch. Zistite viac o nastavení služby alebo si vyberte Apple Watch v našom e‑shope.

Viac o Apple Watch
img

Čo budete potrebovať pred aktiváciou eSIM
pre smart hodinky

O2 Paušál

O2 Paušál

eSim môžete využívať s Bezstarostným, Pohodovým alebo Základným O2 Paušálom.

Chcem O2 Paušál
Smart hodinky

Smart hodinky

Svoj smartfón si môžete spárovať so smart hodinkami Apple Watch.

Pozrieť ponuku
Mobilný telefón

Moje O2

Na aktiváciu eSIM bude potrebné použiť vaše prihlasovacie údaje do Moje O2. Ak ich ešte nemáte, môžete si ich vytvoriť online.

Registrovať sa

Otázky a odpovede

Službu eSIM do smart hodiniek aktivujete v aplikácii Watch na iPhone v sekcii Mobilné.

  • Mám účet v Moje O2 – podmienkou pre aktiváciu služby eSIM do smart hodiniek sú vygenerované prihlasovacie údaje v portáli Moje O2. Ak ste ich zabudli, môžete si ich obnoviť na prihlasovacej stránke Moje O2.
  • Nemám účet v Moje O2 – podmienkou aktivácie služby eSIM do smart hodiniek je prístup k portálu Moje O2 prostredníctvom prihlasovacieho mena a hesla. Prihlasovacie údaje si môžete vygenerovať na stránke Moje O2.

S deaktiváciou služieb vám radi pomôžeme na ktorejkoľvek O2 Predajni, prípadne môžete zavolať na našu zákaznícku linku 0949 949 949. Pre úspešnú deaktiváciu eSIM nestačí vymazanie eSIM profilu z aplikácie na vašom zariadení.

Službu je možné aktivovať na modeloch iPhone XR a novších s poslednou verziou systému iOS a na modeloch hodiniek Apple Watch Series 4 (GPS+Cellular) a novších s poslednou verziou systému WatchOS.

Správne fungovanie služby garantujeme na hodinkách z oficiálnej distribúcie O2. Služba nebude fungovať na hodinkách zakúpených v USA alebo v niektorých iných častiach sveta.

Žiaľ, nie. Službu eSIM do smart hodiniek je možné využívať iba s vybranými paušálmi od O2.

Službu je možné aktivovať iba s vybranými O2 Paušálmi:

  • Základný
  • Pohodový
  • Bezstarostný

Žiaľ, nie. Služba je dostupná iba pre zákazníkov s paušálmi z ponuky O2.

Nie, eSIM do smart hodiniek je možné mať k jednej SIM aktivovanú iba na jednom zariadení súčasne. Ak máte k telefónu (s hlavnou SIM) pripojených viacero hodiniek, musíte si vybrať, na ktorých chcete mať aktívnu eSIM.

Žiaľ, nie. Ide o technické obmedzenie dané výrobcom.

Je to veľmi jednoduché – stačí hodinky odpárovať od starého zariadenia (nie resetovať) a pripojiť k novému. Profil eSIM na nich ostane aktívny pod podmienkou, že v novom telefóne máte stále SIM kartu s pôvodným telefónnym číslom.

Ak chcete v hodinkách naďalej používať eSIM, odporúčame zvoliť možnosť obnovenia výrobných nastavení hodiniek so zachovaním eSIM a postupovať podľa pokynov na danom zariadení. Hodinky sa kompletne vymažú, no eSIM profil na nich ostane aj naďalej aktívny.

V prípade, že chcete pri obnove výrobných nastavení eSIM profil vymazať, zvoľte možnosť obnovy výrobných nastavení bez zachovania eSIM. Pre úspešnú deaktiváciu eSIM nestačí vymazanie eSIM profilu z aplikácie na vašom zariadení. S deaktiváciou služieb vám radi pomôžeme na ktorejkoľvek O2 Predajni, prípadne môžete zavolať na našu zákaznícku linku 0949 949 949.