Nastavenie služieb v telefóne
Nastavte si služby v telefóne podľa vlastných potrieb. S našimi návodmi si jednoducho nastavíte MMS, SMS, internet alebo e-mail.
V prípade nefunkčnosti MMS správ alebo mobilného internetu, vyskúšajte ako prvý krok obnovenie nastavení siete.
Obnovenie nastavení pre Android: Nastavenia > Mobilné siete > O2 SK SIM > Názvy prístupových bodov (APN) > Obnoviť.
Obnovenie nastavení pre iOS: Nastavenia > Všeobecné > Resetovanie > Resetovať nastavenia siete. POZOR, pri tomto kroku sa resetujú aj všetky údaje o uložených Wi-Fi sieťach, nastavenia VPN a certifikáty webových služieb.
Pre manuálne nastavenia služieb využite tieto pomôcky:
Nastavenie MMS
- Nastavenia > Bezdrôtové pripojenie a siete > Mobilné siete > Názvy prístupových bodov
- Tlačidlom "Menu" na telefóne vyvoláte ponuku > Nový názov prístupového bodu
- Vložte údaje z tabuľky:
- Tlačidlo "Menu" > Uložit
V iOS (od verzie 7.1.2) sú nastavenia služieb priamo sťahované zo siete operátora a nie je potrebné ich manuálne zadávať v Nastaveniach.
Manuálne nastavenie výrobca nesprístupnil.
Pre overenie správnosti nastavenia zariadenia postupujte nasledovne:
- Nastavenia > Všeobecné > Informácie > Operátor – "O2 – SK 50.1" a vyššie
V prípade, že dátové služby nefungujú aj napriek správnemu nastaveniu musíte urobiť "Hard reset"
Stlačte súčasne tlačidlá "Vypnutie/zapnutie telefónu" a "home" (ovládacie okrúhle tlačidlo)
Počkajte kým sa telefón nezapne a znovu skontrolujte nastavenia.
- Nastavenia > Mobilná sieť > Dátové pripojenie > Pridať APN pre MMS
- Vložte údaje z tabuľky:
- Pošlite SMS v tvare: SET MMS na číslo 99202.
- Obratom obdržíte SMS správu, ktorú
si musíte uložiť. - Po zadaní bezpečnostného kódu 12345
sa MMS nastavia automaticky.
Manuálne nastavenie MMS v telefóne | |
---|---|
Názov pripojenia | O2 SK MMS |
APN / Miesto prístupu | o2mms |
Meno používateľa | |
Heslo | |
Vyžadovať heslo | nie |
Používať proxy | áno |
IP adresa/Proxy server sys. MMS | 10.97.1.11 |
MMSC - Domovská stránka | http://mms.o2world.sk:8002 |
Port | 8080 (staršie telefóny používajú port 9201) |
Nastavenie internetu
- Nastavenia > Bezdrôtové pripojenie a siete > Mobilné siete > Názvy prístupových bodov
- Tlačidlom "Menu" na telefóne vyvoláte ponuku > Nový názov prístupového bodu
- Vložte údaje z tabuľky:
- Tlačidlo "Menu" > Uložit
V iOS (od verzie 7.1.2) sú nastavenia služieb priamo sťahované zo siete operátora a nie je potrebné ich manuálne zadávať v Nastaveniach.
Manuálne nastavenie výrobca nesprístupnil.
Pre overenie správnosti nastavenia zariadenia postupujte nasledovne:
- Nastavenia > Všeobecné > Informácie > Operátor – "O2 – SK 50.1"
V prípade, že dátové služby nefungujú aj napriek správnemu nastaveniu musíte urobiť "Hard reset"
Stlačte súčasne tlačidlá "Vypnutie/zapnutie telefónu" a "home" (ovládacie okrúhle tlačidlo)
Počkajte kým sa telefón nezapne a znovu skontrolujte nastavenia.
Windows Phone 8
Windows Phone 7.5
- Nastavenia > Mobilná sieť > Dátové pripojenie > Pridať APN pre pripojenie k internetu
- Vložte údaje z tabuľky:
- Nastavenia > Mobilná sieť > Dátové pripojenie > Pripojenie 3G
- Upraviť APN > Nastavenie APN > Mobilná sieť > APN
- Vložte údaje z tabuľky:
- Pošlite SMS v tvare: SET INTERNET na číslo 99202.
- Obratom obdržíte SMS správu, ktorú je nutné uložiť.
- Nastavenie telefónu prebehne automaticky po zadaní bezpečnostného kódu 12345.
Manuálne nastavenie | |
---|---|
Názov pripojenia | O2 INTERNET |
APN / Miesto prístupu | o2internet |
Meno používateľa | |
Heslo | |
Vyžadovať heslo | nie |
Používať proxy | nie |
IP adresa | |
Domovská stránka | https://www.o2.sk |
Nastavenie e-mailu
Manuálne nastavenie | |
---|---|
E-mailová adresa | Vaša e-mailová adresa (napr. meno.priezvisko@moj-email.sk) |
Server prichádzajúcich správ | POP3 alebo IMAP4 server vášho prevádzkovateľa e-mailových služieb (napr. pop3.moj-email.sk) |
Server odchádzajúcich správ | mail.o2active.sk |
Meno | Prihlasovacie meno k vašej e-mailovej schránke |
Heslo | Heslo k vašej e-mailovej schránke |
Miesto prístupu APN | o2internet |
Nastavenie SMS centra
Na vašej O2 karte je prednastavené číslo SMS centra, ktorého budete môcť posielať správy. Pre prípad, že by ste si ho potrebovali nastaviť, použite číslo: +421 949 909 909.
Nastavenie siete
Nastavenia > Viac/Ďalšie > Mobilné siete > Sieťoví operátori > Vybrať automaticky
Nastavenia > Operátor > Automatický výber
Nastavenia > Voľba operátora > Automaticky
Režim siete | |
---|---|
2G (GSM) – E (Edge) alebo G (GPRS) | data max 254 kbit/s |
3G (UMTS / WCDMA) – H (HSPA) alebo H+ (HSPA+) | data max 14 mb/s |
4G (LTE) | data max 73 mb/s |
Pri nastavovaní siete vám odporúčame vybrať si vždy automatickú voľbu siete. Vďaka tomu telefón automaticky vyhľadáva vždy tú najlepšiu sieť.