Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Zmena majiteľa telefónneho čísla je možná. O preregistrovanie čísla môže pôvodný majiteľ požiadať aj online (po overení Bezpečnostným kódom) v Zákazníckej zóne Moje O2 v prehľade čísiel – zo zoznamu telefónnych čísiel si vyberte číslo, ktoré chcete previesť na inú osobu a následne v menu vpravo zvoľte možnosť Prevod čísla na iného zákazníka.
Na základe tejto žiadosti vygenerujeme PIN kód na prevod telefónneho čísla.
Pri generovaní PIN kódu máte možnosť vpísať telefónne číslo alebo e-mail nového majiteľa čísla a odoslať mu tak tento PIN kód.
Prevod telefónneho čísla môže následne nový majiteľ čísla dokončiť:
1. Online s možnosťou doručenia dokumentov na podpis kuriérom alebo s podpisom dokumentov v O2 Predajni.
2. V O2 Predajni
O prevod čísla môžete požiadať v prípade využívania služieb na faktúru, aj pre programy s kreditom.
Poplatok za prevod čísla s programom na faktúru je 10 € a uplatní sa novému majiteľovi v nasledujúcej faktúre. Pre program s kreditom je prevod čísla bezplatný.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.