Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Na čo slúži presmerovanie hovorov
Služba presmerovanie hovorov umožňuje presmerovanie prichádzajúcich hovorov na slovenské a české čísla (platí to však pre zákazníkov s platbou na faktúru) fixnej a mobilnej siete a aj na čísla v rámci EÚ.
Presmerovanie hovorov zadávate na tom zariadení, z ktorého sa majú hovory presmerovať. Presmerovanie môžete nastaviť v aplikácii hovory - nastavenia - ďalšie nastavenia, alebo pomocou sieťových kódov, ktoré vytočíte ako hovor.
Typy presmerovaní
- Okamžité presmerovanie hovorov
Je presmerovanie všetkých prichádzajúcich hovorov na Hlasovú odkazovú službu alebo na iné účastnícke číslo. Je prístupné pre všetkých zákazníkov.
- Podmienené presmerovanie hovorov
- Ak neodpovedáte do 30 sekúnd.
- Ak je obsadené.
- Ak ste mimo dosah, resp. máte vypnutý mobilný telefón.
- Ďalšie možnosti presmerovania hovorov
- Nastavte si presmerovanie prichádzajúcich hovorov priamo v mobilnom telefóne v ponuke Nastavenia hovoru.
- Nastavte si presmerovanie cez zákaznícku zónu Moje O2.
- V prípade straty telefónu alebo ak si ho zabudnete, kontaktujte našu Zákaznícku linku 949 alebo Biznis linku 940 a požiadajte nás o presmerovanie na požadované číslo.
Nastavenie presmerovania kódom
- Okamžité presmerovanie (nepodmienené presmerovanie: **21*číslo#
- Presmerovanie pri obsadení a odmietnutí hovoru: **67*číslo#
- Presmerovanie pri nezodvihnutí: **61*číslo**T# za T dosadíš interval v sekundách (5-30, vždy po 5 sekúnd)
- Presmerovanie pri nedostupnosti: **62*číslo#
- Všetky podmienené presmerovania: **004*číslo#
Pri presmerovaní hovoru vám bude účtovaná presmerovaná časť hovoru ako volanie z mobilného telefónu na zadané telefónne číslo. Ceny za presmerovaný hovor účtujeme podľa toho aký máte program na presmerovanom čísle alebo či sa nachádzate v zahraničí. Podmienené presmerovania sa dajú používať len s programom s platbou na faktúru.
Deaktivácia presmerovania hovorov
Pre deaktiváciu sa použije ##kódslužby#, čiže napríklad ##21#."
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.