Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
So službou Správa o dostupnosti volaného získava volajúci po zmeškanom volaní informáciu o opätovnej dostupnosti volaného, a to prostredníctvom bezplatnej SMS správy.
Aktivácia, využívanie, ako aj deaktivácia služby sú bezplatné. Informácia o opätovnej dostupnosti volaného je zaslaná len v prípade služby aktivovanej na SIM karte volajúceho aj volaného.
Služba je automaticky aktivovaná každému zákazníkovi.
Deaktivácia, aj opätovná aktivácia, služby je možná prostredníctvom zákazníckej zóny Moje O2.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.