Breadcrumb

Support Centre Assets

CP Global Assets

CP - Sieť - Header

Sieť, internet a nastavenia

Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?

Zverejňovač príspevkov - CP - Sieť, internet, nastavenia

Ako sa nastavuje služba Správa o dostupnosti volaného?

So službou Správa o dostupnosti volaného získava volajúci po zmeškanom volaní informáciu o opätovnej dostupnosti volaného, a to prostredníctvom bezplatnej SMS správy.

Aktivácia, využívanie, ako aj deaktivácia služby sú bezplatné. Informácia o opätovnej dostupnosti volaného je zaslaná len v prípade služby aktivovanej na SIM karte volajúceho aj volaného.

Služba je automaticky aktivovaná každému zákazníkovi.

Deaktivácia, aj opätovná aktivácia, služby je možná prostredníctvom zákazníckej zóny Moje O2.

SC divider

 

SC contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: