Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Internet v mobile nastavíte prostredníctvom nastavovacej SMS. O jej zaslanie na vaše číslo môžete požiadať zaslaním bezplatnej SMS v tvare SET INTERNET na číslo 99202. Obratom vám príde SMS, ktorú si uložte do vášho telefónu. Nastavenie telefónu prebehne automaticky po zadaní bezpečnostného kódu 12345.
Manuálne si internet môžete nastaviť podľa vzoru na stránke Nastavenie služieb v telefóne.
Ak máte s nastavením telefónu ťažkosti, radi vám poradíme cez online chat alebo v O2 Predajni. Naši asistenti vám poradia s nastaveniami tak, aby ste mohli čo najlepšie využívať výhody svojho programu a telefónu v našej sieti.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.