Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Údaje pre manuálne nastavenie e-mailu:
E-mail: Vaša e-mailová adresa (napr. meno.priezvisko@moj-email.sk)
Server prichádzajúcich správ: POP3 alebo IMAP4 server Vášho prevádzkovateľa e-mailových služieb (napr. pop3.moj-email.sk)
Server odchádzajúcich správ: mail.o2active.sk
Meno: Prihlasovacie meno k Vašej e-mailovej schránke
Heslo: Heslo k Vašej e-mailovej schránke
Miesto prístupu APN: o2internet
Pre nastavenie e-mailu môžete využiť aj videonávody na stránke O2 Guru.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.