Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Vďaka službe Datahit dáta navýšime po ich vyčerpaní automaticky a nespotrebované dáta vám presunieme do ďalšieho mesiaca. Datahit môžete využívať pre programy s kreditom, aj pre programy s platbou na faktúru okrem programov s neobmedzenými dátami.
Služba Datahit s limitom slúži na ochranu pred vysokou faktúrou pri väčšom dátovaní. Datahit s limitom vás automaticky stopne pri treťom navýšení dát, čím zabránite ďalšej automatickej obnove. Na výber pri vyčerpaní dát z posledného navýšenia máte buď aktiváciu služby Datahit bez limitu alebo manuálne navýšenie dát cez Moje O2, SMS alebo mobilnú O2 aplikáciu.
Datahit si môžete aktivovať bezplatnou SMS v tvare DATAHIT A na číslo 99222 alebo v zákazníckej zóne Moje O2. Aktivácia je na počkanie.
Koľkokrát sa mi dáta prenesú so službou Datahit?
Dáta sa prenesú iba raz. Čerpajú sa ale ako prvé. Ak by ste ich aj nestihli vyčerpať, v ďalšom období budete mať k dispozícii celý objem dát vášho aktívneho balíčka.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.