Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Všetky nové SIM karty sú vo vylupovacom formáte mini/micro/nano. Ak máte od nás staršiu SIM kartu, bezplatne vám ju orežeme na formát nano v ktorejkoľvek O2 Predajni. Ak potrebujete novú SIM kartu, v predajni vám ju na počkanie vystavíme s vašim pôvodným číslom.
O výmenu SIM môže žiadať osoba, na ktorú je karta aj registrovaná. Nová SIM karta bude univerzálna a môžete si ju skladať na formát, aký budete potrebovať. Ak vaša súčasná karta nepodporuje 4G, výmenu budete mať bezplatne. Skontrolujte si, či máte 4G LTE SIM kartu .
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.