eSIM karta
Klasická SIM karta dostáva novú podobou. Virtuálna eSIM od O2 dokáže to isté, čo bežná SIM, no poskytne vám širšie možnosti využitia.
- Môžem eSIM využiť opakovane?
- Ako nainštalovať eSIM pomocou QR kódu
- Čo mám robiť, keď sa eSIM profil nenahral?
- Ako zistím, či môj telefón podporuje eSIM?
- Čo mám robiť, keď som eSIM omylom vymazal zo zariadenia?
- Kde nájdem PUK kód k eSIM karte?
- Ako môžem získať eSIM?
- Čo je eSIM?
- Ukradli mi zariadenie s eSIM, čo mám robiť?
- Čo sa stane s eSIM, keď urobím reset do továrenského nastavenia na zariadení?
- Čo mám robiť, keď chcem telefón s eSIM predať?
- Môžem využívať viac zariadení s eSIM s jedným telefónnym číslom?
- Môžem zmeniť eSIM späť za plastovú SIM kartu?
- Koľko eSIM môžem mať na jednom zariadení?
- Keď si zmením plastovú SIM na eSIM, zostane mi rovnaké telefónne číslo?
- Bezpečnostné informácie k eSIM
- Prečo musím naskenovať QR kód?
- Čo mám urobiť pri reklamácii telefónu s eSIM?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.