Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
PUK kód je ochranou SIM karty. Slúži na odblokovanie SIM karty po troch po sebe nesprávne zadaných PIN kódoch. Je to 8-miestne číslo a nachádza sa aj na plastovej karte so SIM, hneď pod PIN kódom. Na zadanie PUK kódu má vlastník SIM 10 pokusov. Ak ani jeden nie je správny, SIM karta sa zablokuje a už ju nie je možné odblokovať. Riešením je len výmena SIM v predajni.
Svoj PUK kód nájdete v Moje O2 po prihlásení telefónnym číslom alebo menom a heslom a po overení Bezpečnostným kódom. Nachádza sa v časti Môj profil - Prehľad čísel - SIM karta a zariadenie.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.