Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Na webe O2 zvolíte možnosť „Prihlásenie“. Vyberiete si jednu z troch možností pre prihlásenie:
- Prihlásenie cez SMS kód: Po zadaní Vášho telefónneho čísla vyplníte kód, ktorý Vám zašleme do SMS správy. Telefónnym číslom sa môžete prihlásiť kedykoľvek, cez akékoľvek zariadenie a bez registrácie.
- Prihlásenie cez login a heslo: V prípade, že ste registrovaný, prihlásite sa pomocou Vami zvoleného mena a hesla. Ak chcete využívať prihlásenie loginom a heslom, zaregistrujte sa.
- Prihlásenie cez Facebook: Pri prvom prihlásení cez Facebook Vám po zadaní Vášho telefónneho čísla zašleme SMS kód, pomocou ktorého sa prihlásite. Pri opakovanom prihlásení už nie je potrebné kód zadávať.
Po prihlásení uvidíte rýchly prehľad vašej spotreby a v Moje O2 už následne môžete nájsť všetky potrebné informácie o vašom telefónnom čísle a službách, ktoré v O2 využívate.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.