Breadcrumb

Global Assets

LM2 Assets

R - Prenos cisla vseobecna

Zbavte sa viazanosti a preneste si číslo do O2

Páči sa vám naša ponuka, ale ste viazaní inde? Vyberte si nový program v O2 a zmluvnú pokutu u svojho starého operátora nechajte na nás. Pozrite si, čo pre vás máme, alebo si zavolajte priamo s naším asistentom na zákazníckej linke.

Pozrieť ponuku
Bonus
arrow

Vyberte si
O2 program

Či chcete viac dát alebo viac voľnosti, u nás si určite vyberiete paušál, ktorý vám sadne.

Objednajte si ho pár kliknutiami

Naklikajte si svoj nový O2 program v e‑shope a zadajte číslo, ktoré chcete preniesť k nám.

Kuriér vám prinesie SIMku a vybavené

Podpíšete mu zmluvu a o pár dní vaše číslo prenesieme na vašu novú SIMku s O2 programom.

Vyberte si z O2 programov,
na ktoré si môžete preniesť číslo

  • O2 Paušál

    s platbou na faktúru

    Náš tip
    • Neobmedzené volania do všetkých sietí

      alebo 100 minút podľa O2 Paušálu
    • Neobmedzené SMS a MMS

    • Neobmedzené dáta

      alebo až 10 GB podľa O2 Paušálu
  • O2 Voľnosť

    s predplateným kreditom

    • 0,15 € / hovor volania do všetkých sietí

    • 0,08 € SMS a MMS

    • Nekonečné dáta na deň za 1,40 €

      Možnosť aktivácie
      dátového balíka
  • O2 Fér

    s platbou na faktúru

    • 0,15 € / min volania do všetkých sietí

    • 0,08 € SMS a MMS

    • Nekonečné dáta na deň za 1,40 €

      Možnosť aktivácie
      dátového balíka
arrow

Telefón k O2 Paušálu môžete mať na začiatok od 0 €.

Vyberte si z našej najširšej ponuky smartfón, po akom naozaj túžite.

Zistiť viac

Vykúpte sa z viazanosti a užívajte si slobodu

Prejdite k nám na O2 Paušál zmluvnú pokutu u starého operátora nechajte na nás.

Zistiť viac

Vyberte si spôsob prenosu čísla do O2

Cez O2 E‑shop
Telefonicky
V O2 Predajni

Prenos čísla cez O2 E‑shop

1. Objednajte si paušál V e-shope si objednáte O2 Paušál alebo O2 Fér s platbou na faktúru a označíte aj záujem o prenos čísla.

2. Kuriér vám doručí SIM kartu Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.

3. Volajte! Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Celý proces prenosu čísla trvá približne 3 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.

Pozrieť ponuku paušálov

Prenos čísla telefonicky

1. Zavolajte nám Spojte sa s nami na čísle 0949 949 949

2. Požiadajte o prenos Povedzte nám, že si chcete preniesť číslo na program O2 Paušál alebo O2 Fér s platbou na faktúru.

3. Počkajte na SIM kartu Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.

4. Vitajte v O2 Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Prenos prebehne približne do 3 pracovných dní od odpísania dokumentov. Hotovo!

Prenos čísla v O2 predajni

1. Navštívte pobočku O2 Na predajni požiadajte o prenos telefónneho čísla.

2. Vezmite si novú SIM kartu Dostanete novú SIM kartu, na ktorú vaše číslo prenesieme približne do 3 pracovných dní.

3. Potvrdíme vám prenos O dátume prenosu vás budeme informovať SMS správou.

4. Volajte v O2 V deň prenosu čísla vám potvrdíme SMS správou, že všetko prebehlo v poriadku. Hotovo!

Prečo prejsť do O2?

Hovoríme ľudskou rečou

Na našej zákazníckej linke sa dovoláte priamo k našim asistentom bez zbytočného zadávania zložitých volieb. Navyše ak budú všetci operátori zaneprázdnení, zavoláme vám naspäť.

Chcem si s vami zavolať

Všetko máte pod palcom v aplikácii

Ak si prenesiete číslo k nám, všetko podstatné budete mať po ruke v aplikácii Moje O2, kde si nastavenie služieb vybavíte jedným prstom.

Stiahnuť O2 aplikáciu

Čo by ste mali vedieť o prenose čísla do O2

LM2 callback - Prenos čísla

Máte záujem
o prenos čísla ?
Zavoláme vám
Radi vám na základe vašej žiadosti poradíme. Nechajte nám číslo, zavoláme vám a pomôžeme s výberom.

Kliknutím na tlačidlo "Zavolajte mi" súhlasím so spracovaním vyššie uvedených osobných údajov na marketingové účely a potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov.

Ďakujeme
Budeme vás kontaktovať v uvedenom termíne, alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
Duplikovanie požiadavky
Vašu požiadavku na kontaktovanie už evidujeme v systéme, prajete si založiť daľšiu požiadavku?
Prepáčte, niečo sa pokazilo
Prosím spojte sa s nami cez Centrum podpory.
 
Ďakujeme
Budeme vás kontaktovať v uvedenom termíne, alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
Prepáčte, niečo sa pokazilo
Prosím spojte sa s nami cez Centrum podpory.
Nechajte nám kontakt
 

 
Duplikovanie požiadavky
Vašu požiadavku na kontaktovanie už evidujeme v systéme, prajete si založiť daľšiu požiadavku?
Kód z obrázku Vygenerovať nový

Proaktívny callback pre Exponea