Sťažnosti a vrátenie tovaru
Podnety súvisiace s tovarom či službami O2 môžete podať online cez chat, kontaktný formulár, v našich predajniach alebo na Zákazníckej linke.
Ako podať podnet alebo sťažnosť
Reklamácia telefónov, tabletov, príslušenstva
- Tovar zakúpený v predajni môžete reklamovať v ktorejkoľvek O2 Predajni alebo nahlásiť reklamáciu online a tovar priniesť do ktorejkoľvek O2 Predajne.
- Tovar zakúpený v O2 e-shope môžete vrátiť alebo reklamovať v ktorejkoľvek O2 Predajni alebo nahlásiť reklamáciu online a tovar priniesť do ktorejkoľvek O2 Predajne.
Čo si treba pripraviť:
Doklad o kúpe zariadenia a záručný list.
Nesprávna faktúra
Ak máte vo vašej faktúre uvedené nesprávne údaje alebo v nej údaje chýbajú, prosím, kontaktujte nás:
- cez online kontaktný formulár
- na Zákazníckej linke 949 alebo 940
- na ktorejkoľvek predajni
Nesprávne dobitý kredit
Spôsob dobitia kreditu | Odporúčame vám obrátiť sa |
cez internet | na Zákaznícku linku 949 alebo na Biznis linku 940 |
na predajni | priamo na predajňu, v ktorej ste si dobíjali kredit |
Čo si treba pripraviť
Ak vám pri dobíjaní kreditu cez internet boli z účtu stiahnuté finančné prostriedky, ale kredit na karte sa nenavýšil, kontaktujte, prosím, Zákaznícku linku 949 alebo Biznis linku 940 a pripravte si nasledovné informácie:
- dobíjané telefónne číslo,
- suma dobitia,
- dátum a čas dobitia,
- spôsob platby,
- pri dobíjaní cez internet banking variabilný a špecifický symbol platby (nepovinný údaj, výrazne však môže urýchliť proces reklamácie).
Nesprávne informácie o spotrebe
Ak máte vo vašich záznamoch o výške spotreby uvedené nesprávne objemy čerpaných služieb, prosím, kontaktujte nás:
- cez online kontaktný formulár
- na Zákazníckej linke 949 alebo 940
- na ktorejkoľvek predajni
Ako uplatniť reklamáciu služieb
Pre uplatnenie reklamácie za služby (v prípade nesprávnej faktúry, dobitia kreditu či nesprávnych informácií o spotrebe) je potrebné zadať písomnú žiadosť. Úplné informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Vrátenie tovaru z O2 E-shopu
Pri objednávke tovaru z O2 E-shopu môžete písomne odstúpiť od Kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Tovar môžete vrátiť rovnakým spôsobom, akým vám bol doručený, alebo môžete využiť niektorý z našich odporúčaných spôsobov:
1. Chcem doručiť spolu formulár na odstúpenie od zmluvy aj tovar
Vraciam iba mobilný telefón | osobne na ktorúkoľvek predajňu |
Vraciam iba SIM kartu | osobne na ktorúkoľvek predajňu |
Vraciam spolu mobilný telefón aj SIM kartu | osobne na ktorúkoľvek predajňu |
2. Chcem najprv zaslať formulár na odstúpenie od zmluvy alebo vytvoriť žiadosť na odstúpenie od zmluvy online a následne vrátiť tovar
1. krok - doručenie formulára | 2. krok - vrátenie tovaru | |
Vraciam iba mobilný telefón | osobne na ktorúkoľvek predajňu | osobne na ktorúkoľvek predajňu |
e-mailom na adresu kontakt@o2.sk | ||
poštou na adresu: O2 Slovakia, s.r.o. Pribinova 40 811 09 Bratislava | ||
Vraciam iba SIM kartu | osobne na ktorúkoľvek predajňu | SIM kartu nie je potrebné vracať, bude deaktivovaná v systéme po prijatí formuláru. |
e-mailom na adresu kontakt@o2.sk | ||
poštou na adresu: O2 Slovakia, s.r.o. Pribinova 40 811 09 Bratislava | ||
Vraciam spolu mobilný telefón aj SIM kartu | poštou na adresu: O2 Slovakia, s.r.o. Pribinova 40 811 09 Bratislava | osobne na ktorúkoľvek predajňu |
Tovar možno vrátiť len nepoškodený, v originálnom obale, kompletný spolu s dodaným príslušenstvom, dokladom o platbe a so záručným listom.
V prípade, že vraciate tovar spolu s formulárom na predajni, vám sumu vrátime priamo na mieste.
Právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa týka len zákazníka, ktorý je fyzickou osobou a tovar alebo služba mu neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania.