Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
Áno, odkazová schránka funguje aj v roamingu. Za vypočutie hovoru sa však platí ako za odchádzajúci hovor v roamingu. Ceny hovorov v zahraničí si môžete overiť na našej stránke Roaming a volania do zahraničia. Zvolíte krajinu, v ktorej sa nachádzate a program, ktorý na telefónnom čísle využívate. Podrobné informácie o službe nájdete na našej stránke Odkazová schránka.
Náš tip: Cestujete? Využite našu službu O2 Cestovná poistka, s ktorou už nikdy neodídete do zahraničia bez poistenia. Už za 2 € na deň v zahraničí.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.