Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
O2 Car Control funguje tak, že zariadenie získava informácie o polohe vozidla cez GPS a následne tieto údaje zašle nám na server, kde si ich môžeš prezrieť.
So službou O2 Car Control máte vždy prehľad o tom, kde sa práve nachádzajú všetky vaše autá v rámci celej Európskej únie, kadiaľ a koľko prešli kilometrov, koľko natankovali a spotrebovali pohonných hmôt, atď. Vďaka všetkým týmto údajom môžete ušetriť až 20% nákladov na správu vozového parku bez obáv z vysokých poplatkov za roaming.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.