Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
O2 Cestovná poistka sa aktivuje v rámci čísla a poisteným je jeho užívateľ. Ak teda vlastníte 10 čísiel, stačí na jednom z nich, ktoré budeš mate pri ceste do zahraničia so sebou, poistku aktivovať. Účtovať sa bude iba za jedno číslo. Môžeš ale aktivovať viac poistení, napríklad ak by ste iné číslo zverili inému užívateľovi. Môže sa takýmto spôsobom poistiť.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.