Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
- Koľko zaplatím za balíček, ak si ho aktivujem v polovici fakturačného obdobia?
- Ako si aktivujem SIM kartu s dobíjaním kreditu?
- Platby za služby cez SMS
- Google Play
- Funguje mi odkazová schránka v roamingu?
- Existuje pre cestovné poistenie obmedzenie doby pobytu zákazníka a jeho rodiny v zahraničí?
- Môžem si svoje nové zariadenie poistiť proti krádeži, zničeniu alebo vade?
- Ako môžem zrušiť O2 Poistku?
- Môžem zmeniť pôvodné číslo na nové?
- Uvidím využitie O2 Cestovnej poistky aj vo svojej spotrebe v Moje O2 alebo až vo faktúre?
- Aktivujem si balíček. Na Nástenke v Moje O2 mám informáciu o aktivácii, ale v spotrebe nevidím voľné jednotky.
- Môžem si presunúť telefónne číslo medzi fakturačnými profilmi, rozdeliť/zlúčiť fakturačné profily?
- Ako zmeniť majiteľa telefónneho čísla, t. j. spraviť prevod čísla?
- Otváracie hodiny O2 Predajní
- Mám zľavový/promo kód na služby O2/telefónne číslo. Kde si ho môžem uplatniť?
- Môžem si telefónne číslo zrušiť online?
- Ako si môžem zrušiť telefónne číslo?
- Audiotex(t)ové služby
- Ako vypnem automatické navyšovanie dát?
- Ako deaktivujem Datahit a automatickú obnovu dát?
- Kde nájdem MMS album na vyzdvihnutie MMS?
- Výmena SIM karty
- Môžem mobilné platby využívať aj v zahraničí?
- Sú poistením O2 Cestovnej poistky kryté aj úrazy a liečebné náklady pri športových zraneniach?
- V ktorých krajinách platí O2 Cestovná poistka?
- Mám O2 Cestovné poistenie. Čo mám robiť v prípade poistnej udalosti?
- Prečo mi nefunguje služba CLIP v roamingu?
- Ak vlastním 10 telefónnych čísel, sťahuje mi cestovné poistenie poplatok za každé číslo zvlášť?
- Ako sa aktivuje cestovná poistka v zahraničí?
- Ako funguje cestovné poistenie pre rodinu?
- Ako funguje služba O2 Car Control?
- Je možná zmena telefónneho čísla?
- Ako poisťovňa identifikuje moju partnerku/partnera, ak si objednám O2 Cestovnú poistku Pre rodinu?
- Kryje mi poistenie batožiny aj poškodenie samotného kufra, ak ho pracovníci letiska počas vykladania poškodia?
- Keď sa skúšam prihlásiť do MMS albumu, svoje správy tam nevidím.
- Funguje služba O2 Car Control aj v zahraničí?
- Ako je spoplatnené presmerovanie hovorov?
- Telefónne číslo v O2 je evidované na inú osobu ako na mňa, ale potrebujem za majiteľa čísla niečo vybaviť. Ako postupovať?
- Žijem v pohraničnom pásme. Čo sa stane, ak si aktivujem O2 Cestovnú poistku a telefón sa mi prihlási do zahraničnej siete na území Slovenska?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.