O2 Internet vzduchom - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet vzduchom a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Inštaláciu O2 Internetu vzduchom s vonkajšou anténou zabezpečujú len naši certifikovaní partneri, ktorí zariadenie v rozsahu bežnej montáže nainštalujú a zároveň potvrdia finálnu dostupnosť služby (sila signálu, výkon, stabilita) formou Servisného listu. Práve Servisný list je pre nás potvrdením o tom, že služba dosahuje dostatočnú úroveň kvality. Technik vás preto bude kontaktovať a dohodne si s vami termín inštalácie. Okrem inštalácie a aktivácie zariadení vám tiež vysvetlí, ako O2 Internet vzduchom využívať naplno.
Úspešná inštalácia O2 Internetu vzduchom s vonkajšou anténou, ktorú realizuje technik, je spoplatnená sumou 35 €.
Ďalšie možné poplatky:
- poplatok 10 € za rozšírenú inštaláciu služby O2 Internet vzduchom
- poplatok 10 € za rozšírenú inštaláciu O2 TV k službe O2 Internet vzduchom
- poplatok 35 € za servisný výjazd technika na vyžiadanie zákazníka
- pri úspešnej inštalácii O2 Internetu vzduchom v prípade, ak ste si objednali a technik inštaluje doplnkové zariadenia (spolu 35 € + 10 €)
- pri úspešnej inštalácii služby O2 Internet vzduchom v prípade, ak ste si spolu s Internetom na doma objednali O2 TV a technik inštaluje viac ako jeden Media TV box (spolu 35 € + 10 €)
- pri inštalácii O2 TV, ak si ju objednáte dodatočne k službe Internet vzduchom, alebo k inému fakturovanému programu (napr. O2 Paušál, O2 Dáta...) a technik inštaluje O2 TV a jeden alebo viac Media TV boxov
- pri vyžiadanom servisnom výjazde k O2 TV
- neúčtujeme už žiadny ďalší poplatok navyše
Pre úspešné zriadenie O2 Internetu vzduchom je zároveň potrebné, aby bola pri inštalácii osobne prítomná osoba, ktorá objednávala službu, a podpísala všetky potrebné zmluvné dokumenty.
V prípade, že zákazník, ktorý objednával službu nemôže byť prítomný pri doručení zariadení, podpise zmlúv a pri inštalácii, je potrebné, aby mal vopred pripravené (vyplnené a podpísané) overené splnomocnenie (FO), alebo poverenie (PO) na konkrétny úkon. Postačuje splnomocnenie, kde bude overenie zákazníka konzultantom v predajni, prípadne štandardné splnomocnenie na konkrétny úkon overené notárom alebo na matrike. Nepostačuje generálna plná moc, tú neakceptujeme. Vyplnené a podpísané splnomocnenie/poverenie si zákazník vezme so sebou a splnomocnená osoba, ktorá bude prítomná pri inštalácii ho odovzdá inštalačnému technikovi pri inštalácii. Splnomocnená osoba podpíše aj všetky zmluvné dokumenty.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.