O2 Internet vzduchom - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet vzduchom a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Štandardný poplatok za úspešnú odbornú inštaláciu O2 Internetu vzduchom, alebo iný vyžiadaný servisný výjazd technika k O2 Internetu vzduchom, je 35,88 €.
Odborná inštalácia sa týka Základného, Pohodového a Bezstarostného O2 Internetu vzduchom a tiež Bieleho O2 Internetu vzduchom s využitím vonkajšej antény.
Poplatok za inštaláciu vám bude zaúčtovaný v prvej faktúre spolu so službou O2 Internet vzduchom.
Ďalšie možné poplatky:
- poplatok 10,25 € za rozšírenú inštaláciu služby O2 Internet vzduchom
- poplatok 10,25 € za rozšírenú inštaláciu O2 TV k službe O2 Internet vzduchom
- poplatok 35,88 € za servisný výjazd technika na vyžiadanie zákazníka
- pri úspešnej inštalácii O2 Internetu vzduchom v prípade, ak ste si objednali a technik inštaluje doplnkové zariadenia (spolu 35,88 € + 10,25 €)
- pri úspešnej inštalácii služby O2 Internet vzduchom v prípade, ak ste si spolu s Internetom vzduchom objednali O2 TV a technik inštaluje viac ako jeden Media TV box (spolu 35,88 € + 10,25 €)
- pri inštalácii O2 TV, ak si ju objednáte dodatočne k službe Internet vzduchom, alebo k inému fakturovanému programu (napr. O2 Paušál, O2 Dáta...) a technik inštaluje O2 TV a jeden alebo viac Media TV boxov
- pri vyžiadanom servisnom výjazde k O2 TV
- neúčtujeme už žiadny ďalší poplatok navyše
Aktuálne ceny si nezabudnite vždy overiť v cenníku.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.