O2 Internet vzduchom - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet vzduchom a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
- Môžem k službe O2 Internet vzduchom použiť vlastné zariadenie?
- Aké rýchlosti internetového pripojenia dosiahnem so službou O2 Internet vzduchom?
- Aká je maximálna prenosová rýchlosť pre sťahovanie a odosielanie pre O2 Internet vzduchom?
- Aké druhy IP adries poskytujeme pri O2 Internete vzduchom?
- Majú poveternostné podmienky vplyv na kvalitu signálu pre O2 Internet vzduchom?
- Môžem využiť existujúcu kabeláž pre inštaláciu zariadenia k O2 Internetu vzduchom?
- Vzťahuje sa objem dát v O2 Internete na doma na upload aj na download?
- Nefunguje mi Internet na doma. Čo mám robiť?
- Čo sa stane, keď sa mi minú dáta pre O2 Internet na doma?
- Môžem si O2 Internet na doma nainštalovať sám?
- Koľko zaplatím za inštaláciu a ďalšie služby pri O2 Internete na doma a O2 TV?
- Čo je potrebné pre zriadenie Internetu na doma?
- Ako sa prihlásim do Moje O2, keď mám O2 Internet na doma a SIM karta je v anténe?
- Môže mi O2 TV alebo O2 TV Mini vyčerpať dáta?
- Za akých podmienok mi môžete nainštalovať O2 Internet na doma bez vŕtania?
- Koľko dát miniem za hodinu sledovania O2 TV cez aplikáciu v telefóne alebo tablete?
- Môžem si v mobilnej aplikácii O2 TV nastaviť rýchlosť internetového pripojenia pre sledovanie TV?
- Môžem sledovať O2 TV aj na internete od iného poskytovateľa?
- Ako si zmením heslo na WiFi?
- Aký je inicializačný reťazec pre nastavenie modemu pri pripojení na internet?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.