Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak ste dostali dobropis, stačí od čiastky na faktúre odpočítať dobropisovanú sumu a zaplatiť rozdiel. Ak ste už faktúru uhradili skôr, dobropis sa automaticky uplatní v nasledovnej faktúre. Ak je dobropis na vyššiu sumu ako je na faktúre (rozdiel je záporné číslo), netreba faktúru uhrádzať. Vtedy sa dobropis použije na uhradenie faktúry a zvyšok sumy sa automaticky uplatní v ďalšej vystavenej faktúre.
Ak máte ďalšie otázky k úhrade, ozvite sa nám cez Online chat a pozrieme sa na vašu faktúru spolu.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.