Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Dobíjali ste si kredit, platba úspešne prebehla, ale kredit sa vám nenavýšil? V takom prípade nás, prosím, kontaktujte cez Zákaznícku linku 949. Vzniknutú situáciu hneď preveríme.
Aby ste čo najskôr mohli plnohodnotne využívať naše služby, pomôže nám, ak si pripravíte nasledujúce informácie:
- dobíjané telefónne číslo,
- suma dobitia,
- dátum a čas dobitia,
- spôsob platby,
- pri dobíjaní cez internet banking variabilný a špecifický symbol platby (tento údaj je nepovinný, výrazne však môže urýchliť proces reklamácie).
Riešenie situácie môžete urýchliť zaslaním dokladu o spracovanej platbe cez kontaktný formulár – kategória Kredit.
Upozornenie: Vyhnite sa reklamáciám a realizujte všetky dobitia cez internet len prostredníctvom našej stránky. Pri dobíjaní prostredníctvom internet bankingu nevyužívajte trvalý príkaz ani opakovanú platbu, keďže každé dobitie má jedinečný variabilný symbol.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.