Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Poštovú poukážku ani ePoukaz už v súčasnosti na papierovej faktúre nenájdete. Tieto služby nahradil tzv. QR kód (služba PAY by square), ktorý si pracovníci na pobočkách Slovenskej pošty, Poštovej banky a vo vybraných kamenných predajniach naskenujú.
Od 8.4.2021 je zaúčtovanie platby faktúry prostredníctvom QR kódu (služby PAY by square) na pobočkách Slovenskej pošty, a.s. spoplatnené sumou 2,00 € za každú prijatú platbu. Poplatok bude zaúčtovaný vždy do najbližšej O2 faktúry po vykonaní platby cez Slovenskú poštu.
Vaše faktúry však môžete aj naďalej uhrádzať bezplatne napríklad v O2 aplikácii, webovej zákazníckej zóne Moje O2, inkasom alebo bezhotovostným prevodom.
Všetky naše služby sú poskytované bez viazanosti a bez pokút. Ak s touto zmenou nesúhlasíte, Zmluvu o poskytovaní verejných služieb môžete kedykoľvek bez sankcií ukončiť (v prípade, ak máte uzatvorenú aj Kúpnu zmluvu, Zmluvu o pôžičke, túto si musíte doplatiť). Poplatok nevplýva na výšku poplatkov účtovaných Slovenskou poštou.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.