Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Pri bežnom používaní viacerých služieb ako napr. volania, dáta a pod. sa môže stať, že kredit na vašej SIM karte s dobíjaním kreditu dosiahne mínusovú hodnotu. Ak výška vášho kreditu klesne na úroveň -0,16 €, nie je možné využívať dáta, MMS, SMS, je možné uskutočniť len tiesňové hovory. Ak výška vášho kreditu klesne pod -3,32 € a nižšie, nie je možné prihlásiť sa na sieť, nie je možné využívať dáta, MMS, SMS a je možné uskutočniť len tiesňové hovory. Po dobití sú všetky služby opäť funkčné.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.