Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ako uhradiť faktúru online
Platobnou kartou môžete zaplatiť faktúru v zákazníckej zóne Moje O2 v Platbe faktúr alebo cez mobilnú O2 aplikáciu.
Po prihlásení sa do Moje O2 nájdete vaše neuhradené faktúry v Zozname faktúr. Zvolíte neuhradenú faktúru a pokračujete na online platbu.
Uhradiť svoju faktúru online môžete aj bez prihlásenia do Moje O2. Stačí vedieť vaše telefónne číslo a číslo faktúry alebo variabilný symbol. Na stránke Platba faktúr si zadaním týchto údajov vyhľadáte svoju faktúru a pokračujete na online platbu.
Ak preferujete na úhradu faktúry online platbu platobnou kartou, môžete využiť funkcionalitu zapamätania karty. V budúcnosti už len potvrdíte svoju platbu online.
Podporované platobné karty
Online platbu môžete realizovať platobnými kartami MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V Pay, ktoré umožňujú e-commerce transakcie a boli vydané na Slovensku alebo v Českej republike. V prípade neúspešnej platby pri dobíjaní cez internet, prosím, kontaktujte banku, ktorá vydala vašu platobnú kartu. Platobné karty vydané v iných krajinách ako na Slovensku a v Českej republike nie je možné využiť na dobitie kreditu.
Je platba kartou online bezpečná?
Pri poskytovaní služby dobíjania kreditu cez internet prostredníctvom platobných kariet spolupracujeme s Tatra bankou, a.s.. Tatra banka, a.s. plne zabezpečuje celý proces akceptácie platobných kariet. Bezpečnosť je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je podporovaná kartovými spoločnosťami VISA a MasterCard. O2 Slovakia, s.r.o. nemá prístup k informáciam o vašej platobnej karte.
Aby ste chránili svoju platobnú kartu, neposkytujte v žiadnom prípade kompletné informácie o vašej platobnej karte tretím osobám vrátane zamestnancov spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o. V prípade reklamácií vás môžu zamestnanci O2 požiadať o poskytnutie posledných 4 číslic z čísla vašej platobnej karty.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.