Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak chcete dobiť kredit na ktorejkoľvek predplatenej SIM karte registrovanej v sieti O2 Slovensko a uhradiť dobitie vo vašej faktúre, máte na výber z dvoch možností jednorazového dobitia:
1. V Zákazníckej zóne Moje O2 – prihláste sa so svojím telefónnym číslom, na ktorom máte fakturovaný program a následne v dobíjacom formulári zvoľte možnosť dobitia cez faktúru.
2. Odoslanie SMS z telefónneho čísla, na ktorom máte fakturovaný program na číslo 99222 v tvare: DOBIT(medzera)číslo, na ktoré chcete dobiť kredit(medzera)suma, ktorú chcete dobiť
Napríklad: DOBIT 0949949949 5
Po úspešnom dobití na zvolené telefónne číslo, sa dobitá suma priráta k vašej najbližšej faktúre.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.