Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Fakturačné obdobie je obdobie, za ktoré je vystavená faktúra za využívanie služieb O2 a počas ktorého využívate balík jednotiek (volania, dáta, SMS) vo vašom programe alebo balíčku. S novým fakturačným obdobím máte plný počet dostupných jednotiek vo vašom programe.
Fakturačné obdobie sa ale nemusí zhodovať s kalendárnym mesiacom. Presné údaj o tom, kedy končí a začína vaše fakturačné obdobie nájdete jednoducho v Moje O2 alebo v mobilnej O2 aplikácii.
Fakturačné obdobie je nastavované automaticky pri aktivácii nového programu. Prvé fakturačné obdobie po aktivácii nového programu môže byť kratšie.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.