Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
V Moje O2 v časti Moje hovory si môžete pozrieť objem prenesených dát a čas, kedy došlo k prenosu. Nezaznamenávame však informáciu, cez akú aplikáciu došlo k prenosu alebo akú stránku ste navštívili.
Ak potrebujete konkrétnejšie informácie, odporúčame pohľadať v nastaveniach telefónu položku Spotreba dát (názov sa môže líšiť podľa konkrétneho modelu). Hoci je orientačná, bližšie vám ukáže, aké aplikácie sa podieľali na spotrebe. Skúste si skontrolovať aj históriu navštívených stránok vo vašom prehliadači.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.