Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Digitálnu faktúru si viete jednoducho aktivovať online. V Moje O2 prejdite do časti Fakturačné údaje. Nájdete tam nastavenie spôsobu doručovania faktúr. Zvoľte si E-mail s PDF faktúrou, vyplňte e-mailovú adresu, na ktorú chcete faktúru dostávať a telefónne číslo pre zasielanie notifkácií o vystavení faktúry a úpravy uložte.
Digitálnu faktúru spolu s podrobným výpisom hovorov budete mať do niekoľkých minút aktívnu a najbližšiu faktúru už dostanete v tejto forme. O úspešnej aktivácii vás budeme informovať aj cez SMS.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.