Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak sa chcete prihlásiť do Moje O2 so službou O2 Internet vzduchom, je potrebné sa pripojiť cez svoje zariadenie (mobilný telefón alebo PC) na vašu domácu wifi (poskytovanou O2). V prihlasovacom formulári v Moje O2 uvidíte vyplnené číslo O2 Internetu vzduchom. Načíta sa tam automaticky. SMS kód na overenie nepotrebujete, overenie prebehne online, prostredníctvom siete. Po prihlásení si v sekcii registrácia môžete vytvoriť vlastné prihlasovacie meno a heslo, ktoré vám bude fungovať aj v mobilnej O2 aplikácii a na iných zariadeniach.
Ak by ste potrebovali pomoc s prihlásením, vieme vám hneď poradiť cez online chat.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.