Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
- Ako sa prihlásim do Moje O2, keď mám O2 Internet na doma a SIM karta je v anténe?
- Môžem si navýšiť neobmedzené dáta alebo obnoviť rýchlosť prenosu dát k Neobmedzeným O2 SMART Paušálom alebo k Bezstarostnému O2 Paušálu?
- Ako zistím, či mám uhradenú faktúru?
- Kde nájdem svoju spotrebu?
- Nedostal som, nemám už k dispozícii svoju faktúru. Ako sa k nej dostanem?
- Hľadám informácie k faktúre
- Ako si navýšim dáta?
- Faktúra po splatnosti alebo oneskorenie úhrady faktúry
- Prečo mi neprišla s faktúrou aj poštová poukážka alebo ePoukaz?
- Aký je poplatok za úhradu faktúry priamo v predajni O2?
- Môžem si aktivovať službu Datahit k Neobmedzeným O2 SMART Paušálom alebo k Bezstarostnému O2 Paušálu?
- Zmena názvov položiek vo faktúre od 13.6.2022
- Môžem požiadať o posun termínu splatnosti faktúry?
- Môžem zaplatiť faktúru online platobnou kartou?
- Môžem si dobíjať kredit aj zopakovaním predchádzajúceho príkazu na úhradu cez internet banking?
- Prečo vidím v Moje O2 faktúru ako neuhradenú, aj keď som ju zaplatil?
- Ako si skontrolujem spotrebu volaní, dát a SMS na svojom čísle?
- Kedy začína a končí fakturačné obdobie?
- Ako si skontrolujem, či mám ešte dáta a volám v EÚ zo svojho balíčka a koľko som už minul?
- Ako si aktivujem SIM kartu s dobíjaním kreditu?
- Platba faktúry SEPA inkasom a nastavenie inkasa
- Aké formy môže mať digitálna (elektronická) faktúra?
- Kde nájdem podrobný výpis hovorov?
- Nesedí mi suma na úhradu a položky vo faktúre. Ako postupovať?
- Kedy budem mať vo faktúre Bonus za prenos čísla?
- Mávam faktúry vo výške len pár centov. Mám ich hradiť každý mesiac, alebo až keď sa nazbiera vyššia suma?
- Ako môžem získať naspäť prepadnutý kredit?
- Dokedy mám uhradiť svoju faktúru?
- Odpojili ste mi služby, ale faktúru mám už uhradenú. Kedy môžem znova volať?
- Omylom som uhradil faktúru dvakrát. Čo mám robiť?
- Zabudli ste zadať alebo ste uviedli nesprávny variabilný symbol pri platbe faktúry. Ako to riešiť?
- Uhradil som faktúru bankovým prevodom. Kam mám poslať potvrdenie?
- Pri dobíjaní kreditu online som omylom zadal nesprávne číslo. Čo mám robiť?
- Pri dobíjaní kreditu sa platba stiahla, ale kredit sa nedobil. Čo robiť?
- Skončila mi platnosť predplatenej karty. Vrátite mi zostávajúci kredit?
- Pri dobíjaní kreditu mi po platbe neprišiel kredit. Čo mám robiť?
- Chcem zmeniť spôsob, ktorým uhrádzam svoje faktúry.
- Pravidelné dobíjanie kreditu a Dobíjanie pri poklese kreditu
- Nefunguje mi dobíjanie kreditu cez dobíjací kupón. Čo mám robiť?
- Nerozumiem položkám vo svojej faktúre. Kde nájdem vysvetlenie?
- Uvidím využitie O2 Cestovnej poistky aj vo svojej spotrebe v Moje O2 alebo až vo faktúre?
- Nemám k dispozícii faktúru k svojej objednávke z O2 e-shopu. Viete mi ju poskytnúť?
- Aktivujem si balíček. Na Nástenke v Moje O2 mám informáciu o aktivácii, ale v spotrebe nevidím voľné jednotky.
- Nerozumiem jednotlivým položkám vo svojej faktúre
- Môžem dobiť kredit niekomu inému a zaplatiť to z mojej faktúry?
- Mesačné poplatky
- Prišiel mi dobropis. Akú sumu mám uhradiť za faktúru?
- Ako môžem získať Radosť?
- Môžem si zmeniť notifikačné telefónne číslo, prípadne e-mailovú adresu, na ktorú mi príde digitálna faktúra?
- Ako si aktivovať Digitálnu faktúru cez Moje O2?
- Neprišla mi faktúra. Neviem ju nájsť.
- Ako môžem reklamovať nesprávne dobitie kreditu?
- Vo faktúre nemám zaúčtované zahraničné hovory, aj keď som bol v zahraničí.
- Dokedy mám zaslať faktúru pre Vykúpenie z viazanosti?
- Dá sa zaplatiť faktúra platobnou kartou?
- Ako skontrolujem, kde som čerpala svoje dáta, keď mám neočakávane veľkú spotrebu?
- Ako zistím históriu dobíjania pre moje číslo - kedy a za akú sumu som dobíjal?
- Môžem elektronickú faktúru použiť v účtovníctve?
- Prečo mi prišiel menší kredit, ako som zadal pri dobíjaní?
- Je elektronická faktúra bezpečná?
- Odpojili ste mi telefónne číslo. Čo mám robiť?
- Mám kartu s dobíjaním kreditu a nedá sa mi aktivovať balíček. Prečo?
- Na svojom čísle mám mínusový kredit. Ako je to možné?
- Aká je platnosť kreditu O2 Voľnosť?
- Ako získam daňový doklad o dobití kreditu?
- Dá sa faktúra uhradiť aj zo zahraničného účtu?
- Mám viac telefónnych čísel a chcem ich mať na jednej faktúre.
- Dá sa zmeniť fakturačné obdobie alebo posunúť termín splatnosti?
- Vo faktúre mám účtované roamingové hovory, ale v zahraničí som nebol.
- Prečo mi prišla upomienka, keď som zaplatil faktúru na pošte v deň splatnosti?
- Moja faktúra je v mínusovej hodnote. Čo to znamená?
- Dokedy mám uhradiť faktúru?
- Kde nájdete svoju faktúru
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.