Spoznajte Moje O2
Hľadáte pomoc s nastavením svojich služieb? Máte otázky k faktúram, SIM karte či bonusu na zariadenie?
Nájdite všetko, čo vás zaujíma, v užitočných otázkach a odpovediach.
Výhody Moje O2
Ako vám Moje O2 pomôže?
V Prehľade čísel nájdete Bonus na zariadenie, ktorý využívate na svojom čísle, výšku mesačnej platby aj dátum, kedy vám vznikne nárok alebo či už máte nárok na nový bonus na zariadenie.
V prípade straty alebo krádeže vašej SIM karty ju z dôvodu rizika zneužitia čo najskôr zablokujte. Zablokovať číslo môžete aj online. V Prehľade čísel zvoľte možnosť Zablokovanie čísla.
Faktúru za posledné fakturačné odbobie aj prehľad ostatných vašich faktúr, podrobných výpisov hovorov, dobropisov a ostatných dokumentov nájdete v Moje O2 v Zozname faktúr.
Svoj PUK kód nájdete aj v Moje O2 po prihlásení menom a heslom a overení Bezpečnostným kódom. Nachádza sa v Prehľade čísel v časti SIM karta a zariadenie. Toto 8-miestne číslo sa nachádza sa aj na plastovom nosiči vašej SIM karty.
Možnosť zmeniť heslo nájdete v zákazníckej zóne Moje O2 po prihlásení vo vašom profile - Zmena hesla.
Zľavy uplatňované na vašom telefónnom čísle nájdete v časti Aktuálna spotreba - Zľavy na vašom čísle.
V časti Prevod čísla na iného účastníka môžete začať zmenu užívateľa SIM karty na iného zákazníka.
V Prehľade čísel si zvolíte číslo, na ktoré chcete spraviť prenos čísla od iného operátora. V rýchlych akciách pre telefónne číslo zvolíte možnosť Prenos čísla.
Hľadáte ďalšie odpovede k Moje O2? Nájdete ich jednoducho a pohodlne na jednom mieste v Centre podpory.