Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
Ak ste si u nás doteraz žiadny telefón, tablet či iné zariadenie ešte nekúpili, vybrať z našej ponuky si môžete kedykoľvek.
Ak už od nás zariadenie máte a platíte ho mesačnými splátkami, nie je to žiadny problém, môžete si zobrať aj ďalšie zariadenie na splátky. Štandardne vám cenu zariadenia rozložíme do vašej faktúry na 24 mesiacov. Vyplatiť zostávajúcu sumu však môžete kedykoľvek – bezplatne, bez akejkoľvek pokuty.
Ak využívate Zľavu na zariadenia, vaša mesačná splátka je znížená o výšku vašej zľavy. V prípade, že čerpáte Zľavu na zariadenia a chcete vyplatiť zariadenie skôr, vyplácate zostatkovú sumu bez uplatnenej zľavy.
Prečítajte si viac o mesačných splátkach.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.