Prenos čísla do O2
Všetko, čo potrebujete vedieť, ak chcete prejsť so svojim číslom do O2 a využiť Vykúpenie z viazanosti.
- Pred prenosom čísla si vyberiete program ktorý chcete využívať.
- V e-shope si objednáte O2 Paušál, O2 Dáta alebo O2 Fér s platbou na faktúru a označíte „Preniesť číslo“ na vybraný program.
- V Nákupnom košíku vyplníte všetky potrebné údaje.
- Kuriér Vám doručí novú O2 SIM kartu (dočasné číslo, na ktoré sa prenesie Vaše pôvodné číslo), podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich naspäť do O2.
- Dátum prenesenia čísla Vám oznámime SMS správou.
- Prenos čísla trvá približne 3 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.
Poznámka: Počas tohto procesu Vám bude fungovať SIM karta predchádzajúceho operátora. V deň prenosu čísla si vložíte do zariadenia O2 SIM kartu, na ktorú sa prenesie vaše pôvodné číslo. Po zapnutí telefónu môžete začať plnohodnotne využívať služby O2.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.