Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
Na reklamáciu si pripravte doklad o kúpe zariadenia alebo zaručný list. Originálny obal nie je povinnou súčasťou pri reklamačnom konaní. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.
Pripravite si aj samotný tovar. Odporúčame dodať výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy zariadenia.
Ostatné obaly a kryty na telefón, ktoré neboli súčasťou balenia, pri reklamácii neodovzdávajte.
Zjednodušiť proces reklamácie môžete aj tým, že zadáte reklamáciu online.
Na zadanie reklamácie online potrebujete IMEI produktu alebo číslo dokladu o kúpe. Vyplníte všetky potrebné údaje a výrobok potom už len prinesiete do vami zvolenej predajne.Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.