Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
Pri nákupe cez O2 e-shop môžete v prípade nespokojnosti vrátiť tovar do 14 kalendárnych dní od jeho prevzatia. Tovar môžete vrátiť na ktorúkoľvek O2 predajňu. Bližšie informácie uvádzame aj na našej stránke Sťažnosti a vrátenie tovaru.
Odstúpenie do 14 dní od prevzatia tovaru je možné, ak je zakúpený tovar nepoškodený a kompletný a po predložení dodacieho listu a potvrdenia o zaplatení tovaru. Potvrdenie o zaplatení tovaru je Príjmový pokladničný doklad, ktorý ste obdržali po zaplatení dobierky. Nie je potrebné predložiť originály spomenutých dokumentov, stačia nám ich kópie. Taktiež nemusíte vrátiť všetok tovar, odstúpenie od zmluvy môže byť aj čiastočné.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.