Breadcrumb

SC Global Assets

SC Assests

SC Nákup v O2 - Header

Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Zverejňovač príspevkov

Ako môžem reklamovať nesprávne dobitie kreditu?

Reklamáciu dobitia kreditu, t.j. napríklad nesprávne dobitý kredit, alebo nenavýšený kredit po platbe môžete s nami vyriešiť na Zákazníckej linke 949 alebo priamo v predajni, v ktorej ste dobíjali kredit.


Čo si treba pripraviť

  • dobíjané telefónne číslo,
  • suma dobitia,
  • dátum a čas dobitia,
  • spôsob platby,
  • pri dobíjaní cez internet banking variabilný a špecifický symbol platby (nepovinný údaj, výrazne však môže urýchliť proces reklamácie).

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: