Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Faktúru môžete uhradiť platobnou kartou MasterCard alebo Visa, ktoré umožňujú e-commerce transakcie a boli vydané na Slovensku alebo v Českej republike.
Pri poskytovaní služby dobíjania kreditu cez internet prostredníctvom platobných kariet spolupracujeme s Tatra bankou, a.s.. Tatra banka, a.s. plne zabezpečuje celý proces akceptácie platobných kariet. Bezpečnosť je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je podporovaná kartovými spoločnosťami VISA a MasterCard. O2 Slovakia, s.r.o. nemá prístup k informáciam o vašej platobnej karte.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.