Sprievodca faktúrou
Čo znamená čo? Zorientujte sa vo faktúrach s naším sprievodcom. Vo vzoroch faktúr nájdete najčastejšie sa vyskytujúce položky vo faktúrach a vysvetlivky k nim.
Vyberte si sprievodcu faktúrou podľa programu, ktorý využívate:
Najčastejšie otázky k faktúre
Predmetom DPH vo faktúre nie sú:
- Platby cez Google Obchod Play
- Platby za služby cez mobil
- SMS lístky na MHD
- Darcovské SMS správy
- Vyúčtovanie platieb za zariadenie
- Vyúčtovanie platieb za zariadenie
- Vyúčtovanie neuhradenej časti za Vykúpenie z viazanosti
- Vystavenie upomienky
- Poplatok za obmedzenie služieb
- Poplatok za odpojenie
- O2 Firemný Mobil
- Splátka za zariadenia
- Zmluvná pokuta - O2 Smartlease
- O2 Biznis mobil
- Vyúčtovanie poplatkov za O2 Mobil
- Zmluvná pokuta - O2 Biznis mobil
- Vyúčtovanie platieb za zariadenie
- O2 Poistka S
- O2 Poistka M
- O2 Poistka L
- O2 Poistka XL
- O2 Cestovná poistka
- Vykúpenie z viazanosti
- Dobropis upomienka
- Dobropis obmedz.posk. služieb
- Dobropis odp. z dôv.neplatenia
- Zmluvná pokuta
- Ostatné administratívne poplatky
- Hlasové služby (volania)
- Platby cez Apple (app/media)
- Dobíjanie predplatených kariet
Prehľad vašich faktúr, podrobných výpisov hovorov, dobropisov a ostatných dokumentov nájdete v Moje O2.
Do položky "Ostané administratívne poplatky" vo faktúre môžu spadať poplatky za:
- Výber telefónneho čísla
- Zmena telefónneho čísla
- Prevod telefónneho čísla na nového účastníka
- Zlaté číslo
- Odpis faktúry
- Platba faktúry v O2 Predajni
- Jednorazový Podrobný výpis volaní v tlačenej forme
- Vystavenie potvrdenia na vlastnú žiadosť
- Vystavenie a spracovanie splátkového kalendára
- Identifikácia zlomyseľných volaní
- SIM karty
Presnú výšku poplatku za jednotlivé služby nájdete v aktuálnom Cenníku.
Služby mobilnej zábavy sú prevádzkované na skrátených číslach partnermi O2. Služby zahŕňajú najmä SMS hry a súťaže, SMS hlasovania, SMS inzeráty, prístup k videám, SMS zoznamky, chat a pod. Vo väčšine prípadov je zakúpený obsah využitý priamo na elektronickom zariadení zákazníka.
Pozrite si detailné informácie o službách mobilnej zábavy. Poplatky za využívanie služieb mobilnej zábavy nájdete v aktuálnom Cenníku.
Bonus za prenos čísla sa uplatňuje formou 5 € zľavy vo faktúre k O2 Paušálu počas 30 ucelených fakturačných období. Pri prvom - alikvotnom - fakturačnom období sa zľava neuplatňuje, bonus a uplatňuje až od prvého celého fakturačného obdobia. Podmienkou uplatnenia zľavy je, aby v danom fakturačnom období bola výška úhrady za telekomuninačné služby aspoň 5,01 €. Bonus sa odrátava za čerpanie štandardných telekomunikačných služieb O2 - za volania, zasielanie SMS, MMS, dáta a extra balíčky. Do sumy 5 € sa nepočítajú služby tretích strán (hlasovacie SMS, depozity, darcovské SMS a pod).
Faktúry sú vystavované v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o DPH, par. 19, odst. 3 písm. d). Ak sa opakovane poskytujú elektronické komunikačné siete a elektronické komunikačné služby a spolu s nimi elektronické služby osobami, ktoré majú na poskytovanie uvedených sietí a služieb povolenie podľa osobitného predpisu, za deň dodania služby sa považuje najneskôr deň vyhotovenia faktúry..
Inicializačná zábezpeka je vratná záloha vo výške 10 €, ktorú hradí každý zákazník, ktorý chce využívať naše služby s platbou na faktúru. Táto záloha bude postupne vrátená vo faktúrach, najskôr však po riadnom uhradení troch faktúr. Zábezpeky sa odpočítajú od faktúry a uhrádza sa suma v položke Celková suma na úhradu.
Pri zmene programu na svojom čísle, napr. z O2 Dáta na O2 Paušál prebieha zmena ihneď a do faktúry sa započítavajú alikvótne časti za obdobia, počas ktorých využívate jednotlivé programy. Ak zmeníte farbu O2 Paušálu, napr. zo Strieborného na Zlatý, zmena sa prejaví až od začiatku nového fakturačného obdobia.
Zašlite SMS v tvare PLATBY na číslo 321. Po odoslaní SMS správy na jedno z uvedených čísiel príde Účastníkovi spätná SMS správa približne do dvoch minút.
Potrebujete vedieť viac?
Prekvapili vás položky vo faktúre? Zdá sa vám, že máte príliš veľa prevolaných minút, SMS, či väčší objem dát, než ste čakali? V podrobnom výpise hovorov k svojej faktúre si môžete skontrolovať, kedy a na aké čísla ste volali, koľko ktorý hovor stál, odoslané SMS či uskutočnené prenosy dát. Všetky detaily svojej spotreby, nastavenia balíčkov a služieb, splátky za zariadenia a využívané bonusy a zľavy si môžete pozrieť v Moje O2. Ceny za služby uvádzame v aktuálnom cenníku.
Moje O2
Pozrieť podrobný výpis hovorov
Kontrola spotreby
Aktuálny cenník
Viac otázok a odpovedí k faktúram