Reklamácia tovaru
Pokazil sa vám telefón alebo vás trápi nefunkčné zariadenie, ktoré máte z O2? Pomôžeme vám. Stačí vyplniť žiadosť o reklamáciu online a potom už len prinesiete tovar do vami zvolenej O2 predajne. Lehota na vybavenie reklamácie začne plynúť až odovzdaním reklamovaného tovaru v predajnom mieste.
Chcete nahlásiť reklamáciu tovaru?
- Online formulárom vytvoríte reklamáciu na tovar zakúpený v O2 Predajni.
- Po spísaní reklamácie nám tovar prinesiete na vami zvolenú O2 Predajňu.
- O vybavení reklamácie vás budeme informovať na vaše telefónne číslo alebo e-mail.
Prihlásenie
Prihláste sa, vaša žiadosť o reklamáciu bude jednoduchšia.
Prihlásenie môžete preskočiť.
Prihlásiť sa Preskočiť prihlásenieChcete zistiť stav svojej reklamácie?
- Odovzdali ste tovar na reklamáciu a chcete vedieť, ako pokračuje riešenie?
- Stačí jednoducho zadať číslo reklamácie, ktoré sme vám poslali cez SMS.
- Ak sa vám nepodarilo nájsť číslo reklamácie, kontaktujte O2 Zákaznícku linku 949.
Reklamáciu môžete podať v ktorejkoľvek O2 Predajni alebo ju zadať online a tovar nám prinesiete do vami vybranej O2 Predajne.
Na reklamáciu si pripravte doklad o kúpe zariadenia alebo zaručný list. Originálny obal nie je povinnou súčasťou pri reklamačnom konaní. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.
Záručná oprava je oprava výrobnej vady zariadenia a je bezplatná. Ak však máte na zariadení napríklad rozbitý displej a poškodenie nebolo náhodné, tak s veľkou pravdepodobnosťou pôjde o nezáručnú opravu.
Pred odovzdaním reklamovaného tovaru v predajni si zálohujte svoje dáta (kontakty, fotografie a pod.). Pri servisných úkonoch by pravdepodobne došlo k strate dát pri inštalácii nového software, resetu nastavení, príp. výmene častí zariadenia.
Vypnite ochranné heslá na zariadení (napr. PIN kód na ochranu displeja alebo ochranu odtlačkom prsta / Face ID) v prípade iPhone aj službu Find my iPhone.
Pokiaľ je potrebné kvôli diagnostike a oprave telefón rozobrať, robí sa to tak, že sa telefón nahreje a displej sa špecifickým spôsobom vyberie z rámu. Tomuto úkonu ochranné sklo prekáža a je nevyhnutné ho odstrániť. Rovnaý prípad je, ak je oprava vykonaná výmenou celej jednotky. Ostatné obaly a kryty pri reklamácii neodovzdávajte. Telefóny prepravujeme v ochranných obaloch, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu.
Ak servisné stredisko posúdi, že sa jedná o vadu, ktorú nie je možné odstrániť vrámci záručnej opravy, informuje poisťovňu o vzniku poistnej udalosti. Tá vás následne bude kontaktovať a preverí dodatočné informácie potrebné na uzatvorenie poistnej udalosti. V tomto prípade zákonom stanovená lehota na vyriešenie reklamácie nie je 30 dní, ale 90 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
Odporúčame dodať výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy zariadenia.
Na vybavenie spotrebiteľskej reklamácie máme zákonnú lehotu 30 dní a beží od dňa, kedy od Vás máme k dispozícii všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr. V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO) sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.
Viac informácií o reklamačnom procese nájdete v Reklamačnom poriadku spoločnosti O2 Slovakia.