Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
Poistné krytie platí v krajinách, v ktorých má O2 Slovakia zahraničného roamingového partnera. Pokiaľ však cestujete do štátu, v ktorom O2 Slovakia nemá roamingového partnera, ale cestovné poistenie sa stihne zapnúť v krajine, kde roamingového partnera O2 Slovakia má, tak cestovné poistenie platí aj v štátoch bez roamingového pokrytia.
Cestovné poistenie neplatí v oblastiach, na ktoré Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR, Svetová zdravotnícka organizácia alebo obdobná inštitúcia vydali varovanie pred vycestovaním.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.