Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Centrum podpory - Služby - Header

Služby od O2

Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.

Zverejňovač príspevkov - CP Služby

Google Play

Ako nastavím spôsob platby cez Google Play?

V aplikácií Obchod Play kliknete na Nastavenia - Môj účet. Tam je položku Spôsob platby, kde je jednou z možností Platba cez Operátora O2.

Limity platobných operácií cez Google Play

Finančný limit platobných operácií je 150 € za 31 posledných po sebe nasledujúcich dní. Do limitu sa započítavajú aj všetky platby cez SMS (napr. SMS lístky, SMS parkovné, SMS poistenie a pod). Mesačný limit môžete vyčerpať aj v rámci jedného dňa. Limit na transakciu je 50 € s DPH.

Potvrdenie úspešnej platby na Google Play

V aplikácii sa po platbe zobrazí informácia, že platba prebehla úspešne. Zároveň dostanete notifikačnú SMS a potvrdzujúci e-mail. Pre doručenie notifikačnej SMS musíte mať v zariadení vloženú SIM kartu.

Môžem používať platbu cez O2 na Google play, aj keď nie som pripojený cez mobilné dáta?

Nákupy môžete robiť, aj keď nie ste pripojený cez mobilné dáta. Stačí byť prihlásený do svojho spárovaného Google účtu. Platba sa zobrazí vo faktúre za naše služby, alebo sa odpočíta z kreditu na vašom čísle.

Ako vo faktúre skontrolujem platby v Google Play?

Platby v Obchode Google Play sa vždy uvádzajú samostatne ako položka „Platby cez Obchod Google Play". Prehľad všetkých nákupov nájdete tiež vo svojom Google Play účte.

Divider

 

Support Centre Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: