Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
MMS je dátová služba. Okrem správnych nastavení je teda potrebné mať pri odosielaní a prijímaní MMS správy povolené mobilné dáta. Ak sa nachádzate v zahraničí, povoliť si musíte aj dátový roaming. Skontrolujte aj správny výber operátora v krajine, v ktorej sa nachádzate, podľa zoznamu roamingových partnerov. Doručovanie a prijímanie správ totiž závisí aj od mobilného operátora v danej krajine.
Ak ste v zahraničí a váš telefón neprijme MMS správu správne, o zaslaní MMS vás budeme informovať cez SMS s heslom. MMS si potom jednoducho zobrazíte tak, že v MMS Albume zadáte vaše telefónne číslo a heslo z SMS správy.
Ak vám nebude služba MMS ani napriek zapnutým dátam fungovať, napíšte nám na online chat a pozrieme sa na to.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.