Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
- Ako si aktivujem Internet na deň?
- Môžem surfovať aj bez internetového balíčka? Je to drahé?
- Môžem si v mobilnej aplikácii O2 TV nastaviť rýchlosť internetového pripojenia pre sledovanie TV?
- Môžem si navýšiť neobmedzené dáta alebo obnoviť rýchlosť prenosu dát k Neobmedzeným O2 SMART Paušálom alebo k Bezstarostnému O2 Paušálu?
- Ako si navýšim dáta?
- Môžem si aktivovať službu Datahit k Neobmedzeným O2 SMART Paušálom alebo k Bezstarostnému O2 Paušálu?
- Do môjho telefónu nie je možné nainštalovať O2 aplikáciu. Čo mám robiť?
- Ako funguje služba Datahit?
- Internet na deň platí len v ten deň alebo až do vyčerpania objemu dát?
- Platby za služby cez SMS
- Akou rýchlosťou môžem prenášať dáta v 4G LTE sieti?
- Ako sa nastavuje služba Správa o dostupnosti volaného?
- Kde získam svoj PUK kód, keď som zabudol svoj PIN?
- Ako nastaviť e-mail v telefóne?
- Ako zrušiť blokovanie odchádzajúcich hovorov?
- Mám problém s odosielaním a prijímaním MMS v zahraničí
- Nechcem, aby ostatní vedeli, kedy si zapnem telefón, ale naďalej chcem dostávať SMS, ak mi niekto volal počas mojej nedostupnosti.
- Ako nastaviť internet v telefóne?
- Aký je kód pri nastavovaní internetu cez SMS SET INTERNET?
- Ako nastaviť MMS v telefóne?
- Ako sa zálohujú dáta pri kúpe nového telefónu?
- Ako deaktivovať Internet na deň?
- Ako si zruším automatickú obnovu dát?
- Ako si deaktivujem Internet na deň, ak dáta v mobile vôbec nevyužívam?
- Dá sa deaktivovať hláška, ktorá sa prehráva, keď mám prenesené číslo?
- Ako zmeniť majiteľa telefónneho čísla, t. j. spraviť prevod čísla?
- Čo je VoWiFi?
- Viem si odblokovať svoje zablokované číslo?
- Ako si nastavím mobilný telefón pre čo najlepšie využitie siete?
- Čo je 5G sieť?
- Kde zistím pokrytie 4G LTE sieťou O2?
- Kde zistím pokrytie signálom na konkrétnom mieste?
- Ako zablokovať SIM kartu pri strate alebo krádeži?
- Ako môžem získať Radosť?
- Aké sú maximálne prenosové rýchlosti v LTE pre jednotlivé programy a balíčky?
- Ako vypnem automatické navyšovanie dát?
- Ako deaktivujem Datahit a automatickú obnovu dát?
- Ako si aktivujem avízo o prichádzajúcom hovore počas prebiehajúceho hovoru?
- Ako postupovať, keď nemám SIM kartu vhodnú na využívanie VoLTE?
- Ako sú spoplatnené hovory cez VoLTE?
- Čo je VoLTE?
- Ako si môžem aktivovať VoLTE pre Apple zariadenie?
- Kde nájdem MMS album na vyzdvihnutie MMS?
- Môžem posielať MMS, aj keď mám vypnuté mobilné dáta?
- Ako si nastavím presmerovanie hovorov?
- Prečo mi nefunguje služba CLIP v roamingu?
- Ako skontrolujem, kde som čerpala svoje dáta, keď mám neočakávane veľkú spotrebu?
- Ako zistím, akého operátora má telefónne číslo, ktoré volám?
- Ako zistím, či môj smartfón práve využíva 4G LTE?
- Keď sa skúšam prihlásiť do MMS albumu, svoje správy tam nevidím.
- Aký je kód na blokovanie prichádzajúcich hovorov?
- Ako dlho môžem mať nastavené presmerovanie hovorov?
- Ak chcem dátovať cez mobil, musím si internet v mobile nejako aktivovať?
- Aké je heslo blokovania odchádzajúcich hovorov?
- V akých frekvenciách funguje O2 sieť?
- Ako zistím, či moja SIM karta podporuje 4G?
- Existuje možnosť presmerovania SMS správ?
- Doteraz som bez problémov fungoval v režime národného roamingu. V poslednom čase sa mi však telefón nedá prihlásiť do partnerskej siete.
- Čo znamená skratka LTE?
- Ako si môžem nastaviť službu zobrazovania čísla volajúceho CLIP?
- Nefunguje mi internet. Čo mám robiť?
- Ako si pozrieť MMS, ak si ju neviete pozrieť vo vašom telefóne?
- Zabudli ste svoj PIN?
- Ako si nastavím službu nezobrazovania čísla volanému CLIR?
- Čo je to APN?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.