Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
Našich zákazníkov neviažeme pri žiadnom programe z našej ponuky. Všetky programy v ponuke O2 sú naozaj bez viazanosti. Pri platbe na faktúru podpisujete jedine zmluvu o pripojení, ale tá vás neviaže využívať naše služby. Môžete voľne prechádzať medzi jednotlivými O2 Paušálmi. Rovnako môžete kedykoľvek prejsť na iný program O2, alebo O2 Paušál zrušiť, pričom nebude uplatňovaný žiaden poplatok ani pokuta. Ak sa O2 Paušál rozhodnete zrušiť, doplatíte iba nevyčerpaný bonus na telefón.
Zostávajúcu sumu pre platbu za zariadenie si viete zistiť v Moje O2, v časti Prehľad čísel. Stačí sa prihlásiť so svojim O2 číslom.
Viazanosť neexistuje ani pre využívané balíčky. Extra balíčky po ich aktivácii využívate aktuálne fakturačné obdobie alebo 30 dní od aktivácie. Ak si balíček deaktivuješte, automatické obnovenie balíčka do ďalšieho fakturačného obdobia alebo na ďalších 30 dní sa zastaví.
Ani s O2 Fér sa nemusíte viazať, napriek tomu môžete získať telefón za super cenu. Radi vám ponúkneme telefón s cenou rozdelenou na 24 mesačných platieb alebo si ho môžete zakúpiť za plnú cenu. Samozrejme, v oboch prípadoch môžete využívať všetky výhody a atraktívne ceny O2 Fér, a to bez viazanosti.
Viazanosť nemá ani služba O2 Internet na doma. V prípade, že už nechcete využívať O2 Internet na doma, môžete ju zrušiť v ktorejkoľvek O2 predajni. Ak vám ešte ostali neuhradené mesačné platby za zariadenie, budú vám doúčtované v nasledujúcej faktúre za službu.
Pri zrušení programu od O2 nebude uplatňovaný žiaden poplatok ani pokuta za zmenu, resp. zrušenie.
Potrebujete vedieť viac o programoch O2? Radi vám pomôžeme cez Online chat.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.