O2 Internet vzduchom - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet vzduchom a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Prvým krokom je overenie dostupnosti O2 Internetu vzduchom na mieste, kde plánujete službu využívať. Dostupnosť služby a typ produktu, ktorý na vašej adrese môžete využívať, si overte online na stránke O2 Internet vzduchom. Pre samotné zriadenie pripojenia služby O2 Internet vzduchom je ešte potrebné, aby medzi anténou na mieste inštalácie a vysielačom O2 nebola prekážka (napr. stromy, vyššia budova) a signál spĺňal stanovené parametre. Počas overovania dostupnosti služby na mape tieto okolnosti nie je možné zohľadniť. Presne ich vyhodnotí technik priamo na mieste inštalácie.
Ak všetko vyhovuje, stačí už len inštalácia zariadenia.
Pre úspešné zriadenie Internetu vzduchom je zároveň potrebné, aby bola pri inštalácii osobne prítomná osoba, ktorá objednávala službu, a podpísala všetky potrebné zmluvné dokumenty. V prípade, že zákazník, ktorý objednával službu nemôže byť prítomný pri doručení zariadení, podpise zmlúv a pri inštalácii, je potrebné, aby mal vopred pripravené (vyplnené a podpísané) overené splnomocnenie (FO), alebo poverenie (PO) na konkrétny úkon. Postačuje splnomocnenie, kde bude overenie zákazníka konzultantom v predajni, prípadne štandardné splnomocnenie na konkrétny úkon overené notárom alebo na matrike. Nepostačuje generálna plná moc, tú neakceptujeme. Vyplnené a podpísané splnomocnenie/poverenie si zákazník vezme so sebou a splnomocnená osoba, ktorá bude prítomná pri inštalácii ho odovzdá inštalačnému technikovi pri inštalácii. Splnomocnená osoba podpíše aj všetky zmluvné dokumenty.
V niektorých prípadoch sa ale môže stať, že pripojenie nebude možné zriadiť. Vtedy technik vypíše servisný list, v ktorom uvedie, že pripojenie nie je možné zriadiť a vyžiada si od vás potvrdenie okolností v servisnom liste. Vyplnený a podpísaný servisný list je dokladom pre zrušenie vytvorenej objednávky. Nebudeme vám nič fakturovať.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.